Правила компанії MaxSmile

“Щоб уникнути конфліктів або ж непорозуміння, хочемо ознайомити Вас з нашими правилами:”

Передоплата (завдаток):

Замовлення вважається прийнятим (заброньовано) тільки після передоплати.

Передоплата состовляет 50% від загальної суми замовлення.

Передоплату, яку Ви внесли і менеджер її підтвердив, дає 100% гарантію на бронювання послуг / артистів на Вашу дату і час від компанії «Maxsmile».

Передоплата оплачується клієнтом як гарант замовлення послуги в компанії на конкретну дату.

Якщо дане замовлення зривається з вини компанії, то отримана сума авансу залишається в компанії як неустойка за бронювання дати і відмова від інших пропозицій на це чісло.В такому випадку, ми пропонуємо наступні варіанти:

  • Якщо клієнт повідомляє про скасування заходу більш ніж за тиждень (7 днів), то 100% розмір завдатку залишається як депозит для оплати будь-який інший послуги, яку вибере клієнт в майбутньому протягом 90 днів, з дати передоплати.
  • Якщо клієнт повідомляє про скасування замовлення більш ніж за 3 дні, то 50% розміру завдатку залишається як депозит для оплати будь-який інший послуги, яку вибере клієнт в майбутньому.
  • Якщо клієнт повідомляє про скасування замовлення менш ніж за 3 дні, то задаток не повертається і не розглядатися як депозит для оплати подальших послуг.

Таймінг:

Після передоплати погодження остаточного таймінг заходи.

Будь-які зміни з Вашого боку (з боку клієнта) можуть бути прийняті і відкориговані менеджером при умові не зайнятості артистів на змінений час або дату проведення торжества.

Перше зміни дати / час / місце розташування заходу безкоштовно,

Кожне наступне зміна – 100грн. / Послуга / артист

Що це означає? *

* – Якщо Ви замовили у нас кілька позицій або послуг на один час, а потім вирішили цей час / або дату / або місце розташування поміняти, то перший раз ми откоректіруем безкоштовно, всі інші зміни обумовлюються індивідуально з адміністрацією компанії «Maxsmile»

Побутовий райдер для артистів / аніматорів:

Наші артисти пунктуальні, тому завжди приїжджають мінімум за 30 хвилин до початку заходу.

Ми завжди просимо наших клієнтів продумати цей момент заздалегідь і підготувати якусь кімнату / приміщення для перевдягання артистів, підготовки до виступу (або попередити персонал закладу, в якому буде проходити свято про такі нюанси).

Також наші артисти / аніматори завжди викладаються в роботі на всі 100%, ми були б вдячні, якби Ви:

  • При загальній зайнятості артистів більше 3-х годин (не рахуючи підготовки) надали питну воду без газу.
  • При загальній зайнятості артистів більше 5-ї години побутовий райдер уточнювати у менеджера компанії.

Парковка службового транспорту:

Для максимально якісного надання послуг, в нашому розпорядженні знаходяться досить габаритні предмети (костюми і реквізит наших артистів, апаратура і багато іншого). Для того щоб це все виявилося на місці проведення заходу часто доводиться докладати чимало зусиль, тому ми дуже вдячні, коли клієнт це розуміє, цінує і продумує місце парковки для нашого «Maxsmile-мобіль» якомога ближче до пункту призначення. У більшості випадків проблем з паркуванням не буває, але, все-таки трапляється:

  • нашу машину не пропускає охранна, яким, як виявилося, не повідомили про наш приїзд. Тому велике прохання попереджати охоронців про наш приїзд.
  • або ж, ресторан для святкування знаходиться в центрі міста, де парковка не передбачена взагалі і єдиний варіант припаркуватися – це дорогий підземний паркінг. В даному випадку оплата паркінгу покладається на замовника.

В іншому випадку ми не можемо гарантувати своєчасний початок виступу артистів / надання послуг!

Доставка:

Доставка замовлених артистів або послуг за межі Києва оплачується окремо з розрахунку віддаленості:

  • 0-20 км = 300 грн.
  • 20-30 км = 400 грн.
  • 30-40 км. = 500 грн.
  • Вартість доставки артистів на більш далекі відстані обумовлюються індивідуально
0

Your Cart